#39 Kampanjutvärdering! Fem skillnader som gjorde skillnaden

4 till 7 mars hade jag kampanj för min medlemstjänst Funka med adhd-Vänner. Och det jag frågade mig själv då var - vill jag dö? Varför varför planerar

Kampanjen handlade alltså som att få in nya medlemmar till Funka med adhd-Vänner. Målgruppen är föräldrar till barn med npf-diagnos. En ofta trött skara människor som är rätt slitna och lever under utmanade förhållanden. 

Vår utmaning är hur vi ska lyckas hjälpa dem, hur vi ska lyckas få dem att orka fatta ett beslut som kommer att hjälpa dem långsiktigt men som kan kännas som ett ytterligare måste eller en till börda i stunden. 

Till den här kampanjen gjorde vi hela fem större nyheter, fem grejor på ett nytt sätt: 

1. Vi tillförde två nya erbjudanden

2. Vi hade utvecklat en modell för vårt arbete

3. Vi gjorde en videoserie

4. Vi gjorde om copyn - själva budskapet

5. Vi gjorde en sprillans ny säljsida

Den frustrerade företaganden online har svårt att nå ut, tjänar för lite pengar och är osäker på om hon har vad som krävs för att bygga sitt drömföretag online. 

Den framgångsrika solopreneuren har en plan, en strategi att följa som ger trygghet och skapar resultat. Den framgångsrika solopreneuren ser sina motgångar som lärdomar och hyllar sina framgångar.

Häng med i min utmaning! Solopreneurrevolutionen - Tio dagar för stordåd! En utmaning i poddform!

>>> Anmäl dig här!


Kategorier: Solopreneurpodden